awak..

dulu awak kata..awk sayang saya..tapi awk tinggalkan saya gak..
dulu awak kata..awk slalu rindu saya..tapi awk lupakan saya gak..
dulu awak kata..awak nak baby kite ikut muka saya..tapi awk pergi gak..
dulu awak kata..awk tak suka tgk kite nangis..tapi awk buat sy nangis gak..


masa awak ngn saya..saya buat awak mcm2 utk hapikan awk.
saya buat bende2 sweet utk awk..
saya uat surprise masa ari jadi awk..
saya uat awk love dari duit singgit..pastu tulis nama sy ngn nama awk..
saya slalu nynyi kan lagu utk awk masa kt boring2 lepak tepi longkang bwh kolej awk..
saya slalu curi2 ciom pp awk..masa awk tgh drive keta..
sweet kan kite..


tapi arini camne sy nak lupa kan sume tu.
bgtau la saya camne.
sebab sy masih terkial2 dan masih tergaru2 pale camne sy nak kuatkan hati sy.


dulu saya pernah janji kat awak..air mata saya menitis masa sy berjanji.tu tanda sy ikhlas.
saya janji yang sy akan tgu awk..
tgu awak abis belaja..
tgu awk dpt keje..
tgu awak senangkan dulu kuarga awak..
sy janji utk lepas kan awk balik jauh nun kat utara sana..
pastu sy janji sy tgu awk..


tpi np awk tipu sy..
arini.awk terus pergi tanpe pesan pape pd sy.
sy tatau nape sampai arini sy masih mempu syum dan ketawa dekah2..
tp mlm2..hati sy sunyi pastu sy nangis.


sampai bila awk nak biar sy mcm ni..
hm awk..?
Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
cik-sengall
AUTHOR
August 2, 2010 at 11:44 AM delete

alallala shuwit gile words nih....cam ade same cam kite plak nye:(

Reply
avatar
lumut
AUTHOR
August 3, 2010 at 7:58 PM delete

apa yang kamu rasa...ade diantara kita rasa kesedihan yg sama.....cuma cara kita ditinggalkan kesedihan dan pengkhianatan cinta itu berbeza...

aku doakan..kau aku dan sesape je pernag dikhianati akan kuat kan hati....mmg susah...byk sgt kenangan..aku sndri akui...7 tahun bersama dia...susah utk aku kikiskan...

dan aku mengaku..aku juga seperti kau..akan menangis bila terkenangkan dia..cuma apa aku nak pesan..bila kau nangis...menangislah ketika kau solat..ketika berdoa..minta pada Dia agar bawa keperitan dalam hati ni pergi jauh dan gantikan dgn manusia yg akan mengahrgai kita dan bawak kita straight ke syurga...

pujuk lah hati kau..bahawa bila cinta kita kerana Allah..kita akan belajar utk redha dgn ketiadaan dia..even susah.aku pon lalui frasa yg susah ni..dan masih berperang dgn perasaan sndri...hati kau dan lelaki tu..dulu Allah yg satukan...dan hati kau dan dia juga Allah yang jauhkan...sbb ape?sbb dia tau yg terbaik buat kita.......

ade sesuatu yg sedang menanti kita....yang lebih baik..hanya Dia je yg tau..cuma sesuatu tu belum muncul lagi...

bertabahlah......

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...