mari godek blog!

yea...sudah tukar background kali ni! tetiba aku rasa muak plus boring plus nyampah kat background dengan header yang lama.. eceh.. konon kau nak kata yang blog kau lawa la sekarang? boleh blah! hahaha


aku ni sebenarnya bukan la ada banyak masa sangat nak godek-godek blog ni.. dan aku pun bukan la terer sangat ejas2 mende alah ni. tapi aku suka belaja dan explore sikit-sikit.. caranya? aku selalu pergi blog orang pas tu aku cari tutorial..  

mekasih!!!

haa takyah aku nak g tusyen kan..orang buta IT buta seni buta kayu macam aku..boleh la belaja sendiri di rumah! lama-lama harap-harap aku jadi pandai la macam senior2 blog yang lain..bling bling..(sambil kelip kelip mata)

oh gediksgiler!

moral of the story...

ilmu itu hanya di hujung jari..

belajar la sampai pitam! 

selamat beramal! kekekeke
Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...