Kawan baik memang satu dalam seribu..

Gadis berkaca mata ini lah sahabat sejati saya.
Dia sentiasa berada dan cuba untuk berada dengan saya tika saya senang atau susah.
Dia susah untuk mungkir janji..



Gadis berkaca mata..
Kita dah kawan sejak sekolah lagi kan?
Masa tu, pergi mana-mana mesti saya dengan awak.
Kawan-kawan akan tanya, mana awak? bila nampak saya sorang-sorang.
Kita belangkas kan?




Kalau saya tak sengaja buat awak kecik hati, awak tak pernah ungkit kan?
Tapi awak akan senyum sampai saya rasa oh! awak memang memahami saya!



Bila saya hepy, awak pun mesti hepy dan suke dengar saya bercerita..
Awak bukan lah kategori kawan yang datang dan pergi..



Saya sayang awak tau!!!! 
Saya harap kita berkawan sampai bila-bila.

Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
September 22, 2010 at 9:13 AM delete

defenitely..even seseorang yang bernama kawan juga amat sukar dicari...apalagi kawan baik.

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...