Lelaki Dan Boxer Pink Bunga-Bunga. Erk!


Auww..Maaf. Geli hati sebenarnya nak cari gambar yang sesuai dengan tajuk entry. Apakan daya. Mr google hanya mampu beri ini sahaja. Tatap jika mahu. Pejam mata jika anda khuatir hormon testeron anda akan naik mendadak! 
Ketawa.

Trend kaum lelaki sekarang makin pelik. Ya. Tak faham kadang-kadang. Jadi bingung. Tergelak pun ada. Kenapa ya mereka suka pakai seluar londeh? Wah..Sajalah tu nak tayang jenama boxer masing-masing. Renoma la, Kelvin Klein la. Cap Ayam ada? 

Hanya rasa sedikit geli hati lihat kaum lelaki yang melondeh-londehkan seluar mereka. Motif? Saya tak rasa itu sebagai "seksi" tapi hanyalah "seksa" bagi mata saya melihat. Kaum perempuan semua jangan tak tahu ya, mereka juga punya satu keinginan untuk menjadi perhatian kita semua! Sehingga sanggup menayang boxer pink bunga-bunga di bus stop! 
Ketawa lagi. 

Wah. Sudah maju ye anak-anak muda kini. Tak sangka pula mereka sukakan pakaian dalam mereka berwarna pink. Tak kisahlah. Pakaian dalam. Siapa nak tengok? Tapi bila mereka melondeh-londehkan seluar tu, bererti mereka mahu kita semua perhatikan mereka!


Ya. Saya mengaku saya ada terpandang seorang jejaka yang pada pandangan saya memang cukup pakej untuk dipilih kategori jejaka macho 2011. Tapi sayang, seluar londehnya menampakkan boxer pink bunga-bunga ala-ala ros. Terus melemahkan nafsu saya ya untuk beri award pada lelaki ini. Kerana bagi saya hilang segala kemachoan dia. Hehe.

Cik Aish - Suka kaler merah!
Previous
Next Post »

3 komen

Write komen
Nura
AUTHOR
December 5, 2010 at 9:35 PM delete

gelila...eiww...huh..

Reply
avatar
edday
AUTHOR
December 5, 2010 at 10:12 PM delete

haha! funny... don't like man in pink!

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
February 9, 2012 at 1:59 AM delete

Haha..tp klu sy,x ingin la pakai boxer c0l0r pink.memalukan kaum je.hehehe.. Oh ye,Alang2 tu,aku jemput korang ni,j0m watch n k0men VIDEO2 sy bermain gitar/menyanyi di channel YouTube sy.. Klu ada yg tak pakai baju or pakai boxer je tu maaf ye..hikhik =P Tp suara x la sedap mane pun.. Klik link YouTube sy ni, http://www.youtube.com/shahrulizzuwan

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...