Amir Menangis Depan Juri Akademi Fantasia

Masa konsert prelude hari tu, first impression aku, Akademi Fantasia 9 yang kali terakhir ni mungkin best. sebab ramai yang boleh perform malam tu. walaupun tak semua tapi ada laa yang boleh di bawak ketengah. tu pendapat aku masa mula mula tengok konsert prelude AF9 hari tu. 


Malam tadi aku tengok lagi konsert AF9 minggu keempat. memang tiap minggu aku tak pernah miss tengok dua rancangan realiti ni. Maharaja Lawak dengan Akademi Fantasia. Tapi apa aku nak cakap kat sini, aku memang kecewa sangat sebab persembahan pelajar AF9 malam tadi semua hancur. 


tapi yang paling teruk kena teguran malam tadi adalah miza dan amir. mesti ada yang kata  kenapa kak ogy dan hattan kritik melampau sangat malam tadi? tapi bagi aku, miza dengan amir memang patut kena kritik malam tadi sebab persembahan yang paling hancur aku pernah tengok sepanjang AF 10 tahun ni. 





Apa masalah dengan miza?
dari konsert prelude sampai konsert minggu keempat, dia suka menjerit. bak kata Aznil, nak jerit kena ada skill. bukan jerit macam panggil anak balik mengaji. Fatin!!!!!! balikk!!!! ha bukan macam tu. tapi si Miza ni tak pernah nak try improve nyanyian dia walaupun tiap minggu kena kritik benda yang sama. Miza, lebih baik awak masuk akademi jerit. awak salah tempat ni miza!






Amir Menangis depan juri?
kritikan kak Ogy malam tadi memang pedas sangat. sampai menangis si Amir ni. kesat kesat air mata depan juri. come on! malu ah nangis depan kamera dan semua orang yang menonton! nak nangis dalam diari tak pe jugak! tapi kenapa kau nangis Amir? kau memang tak berusaha pun amir! malam tadi kau nyanyi ke apa? baik aku tengok Amir Maharaja Lawak dari tengok budak ni. I'm Sorry!


Aku letak harapan tinggi pada Lena malam tadi. walaupun dia gedik, lupakan pasal tu. suara dia best. tapi aku kecewa jugak sebab kenapa kau nyanyi lagu Ella versi dangdut? haaaa..jangan la macam tu Lena. frust aku tau. tapi takpela. bagi peluang la sebab Lena tiap minggu memang boleh perform. 


Apa masalah dengan pelajar AF9 ni? aku rasa peserta program Mentor pun lagi hebat dari dorang. cikgu sorang je. tapi boleh perform tiap minggu. AF? cikgu berderet deret tu ha. Why? why? kenapa perembahan dah masuk minggu keempat pun masih tunggang langgang? 


haa..


aku taknak tengok AF lagi.


sangkaan awal aku masa tengok konsert prelude malam tu, dah melecet. eh silap meleset. tengok..sampai typing error aku tau. apa pun, aku nak tunggu persembahan dua orang pelajar baru yang diserap masuk tu. but aku taknak letak harapan sangat. takut banana fruit two times!


haii bala ni bala!


siapa belum tengok Fina nyanyi, boleh tengok SINI. dia adalah pelajar yang masuk menggantikan Aida yang digugurkan. boleh tahan gak Fina ni.


Previous
Next Post »

12 komen

Write komen
April 24, 2011 at 3:23 PM delete

atia rase empat2 org tue lg layak masuk AF.. huhuhuhu..^_^

Reply
avatar
myzziema
AUTHOR
April 24, 2011 at 4:05 PM delete

setuju! Lena terbaikkk. gedik ke? mcm tak je. heheh. fina mantapppp. tak mustahil dia jadi juara. overall majoriti student sume hampeh +___+

Reply
avatar
♥sophie♥
AUTHOR
April 24, 2011 at 4:46 PM delete

yeah,, sokong ! nice entry kakak ! (^_^)V

Reply
avatar
sasa selamat
AUTHOR
April 24, 2011 at 6:14 PM delete

cotton tepon mak tye pasai af(bse lar kes hostel xbyr astro) ,mak kater naek nyampah nengok coz dorg cam xsemangat n malas~

Reply
avatar
April 24, 2011 at 7:23 PM delete

aku dah brp tahun x tgk AF..bukan apa..sejak AC mizal jadi hos..AF dah ilang aura..lagi2 banyak yg xda bakat..huhu..

cik aish..pasal read more tu, ko kena delete balik kod yang ko ltak dlu..aku nk suruh dlete pun x tahu nk bgitau macam mana..sebab x semua tutorial read more sama..the best way, ko tuka pass blogger ko, then bagi aku maklmat..aku edit kjap..aku x kesah nk tlg..hehehe..bergantung pada ko je.. :D

Reply
avatar
nuriz
AUTHOR
April 24, 2011 at 8:30 PM delete

hehe AMir dah keluar dah..tak guna nangis kalau tak mau berusaha..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 24, 2011 at 8:53 PM delete

@.m y z.
masa prelude aritu mcm gedik..tp lama2 ok da..apa pun lena mmg best

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 24, 2011 at 8:54 PM delete

@COTTON LADY
haha..tu la..dorang mmg malas..masuk af sbb kejar glemer..taknak belaja!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 24, 2011 at 8:54 PM delete

@Taufiq Wr
tu la..tp kali ni pak nil pengacara balik..
haa thanks aku da berjaya betulkan..huhuh

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 24, 2011 at 8:55 PM delete

@nuriz
yup.. org kata dia kuat melawan masa dlm kelas

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...