UCAPAN HARI RAYA AISH UNTUK SEMUA FOLLOWERS DAN READERS!

dear my readers and followers..

sorry sebab dah lama tak jenguk blog blog korang. update pun cincai boncai je. so busy la korang. kadang kadang rasa bersalah sebab korang rajin je jenguk blog ni kalau ada update baru. pastu sudi je nak tinggalkan komen. tapi aku tak dapat nak balas jejak korang. i'm so sorry dear. 

Photobucket 
ni raya tahun lepas. sambil bergambar sambil tahan nafas sebab kebaya yang ketat di bahagian pinggang. maklum lah ketupat dah masuk perut. huhu

well, raya pun tak lama je lagi. puasa pun tinggal beberapa hari je nak tinggalkan kita. mood raya memang dah ada. mana tak nya, tahun ni ada lain sikit tau. tiba tiba jadi rajin lak kemas rumah, tiba tiba rajin masak, tibe tibe rajin buat kuih. pastu yang drastik nya tiba tiba dalam sebulan berpuasa ni aku tak pernah pergi baza ramadan petang petang. yela dulu ai single. suka la pegi baza sebab boleh jamu mata. ish ish. so tu semua perubahan secara tibe tiba untuk bulan ramadhan tahun ni. T__T

cakap pasal raya, tak sah kalau tak main mercun. tu aku la. tak tau la korang kan. aku ni muka je ayu. ayu ke?? tapi hati aku keras macam batu. ganas brutal dan seangkatan dengan nya. tapi tahun ni kemeriahan hari raya tetap dirasai walaupun aku tak main mercun lagi. bukan apa. aku kena la jaga tatasusila aku sebagai gadis yang sudah berpakwe kan si pp epal. mana boleh ganas2. nanti main mercun, putus jari, pp epal nak sarung cincin dekat mana? tak kahwin sudahhh. 

alhamdulilah. aku masih dapat merasai nikmat ramadhan. Malah..aku merasakan ini ramadhan aku yang terindah. terima kasih tuhan kerana menghadirkan DIA..syukur sangat..DIA pon cakap nk bawak mak ayah dia datang raya rumah aku. time die dtg beraye umah aku nanti, aku nak hidang air sirap pastu lepas hidang kat bakal mertua tu, aku pun lari lari anak menuju ke dapur sebab menahan malu. oh gelinya aku situasi macam tu. ok takkan ada lah aku macam tu. hik hik 

alhamdulillah jugak..aku merasakan aku telah banyak berubah menjadi muslimah yang lebih baik. alhamdulilah..sikit sikit aku mula berusaha untuk jadikan diri ni menjadi lebih baik dari dulu. kawan kawan yang hanya mahu berkawan tika aku senang, tika aku seksi seksi dulu, dan sekarang bila aku bertudung mereka dah taknak kawan dengan aku, aku anggap sebagai dugaan.. 

with all my heart..aku memaafkan mereka-mereka yang telah mengusik dan menghancurlumatkan hati aku..we are human..we are not perfect aite? so..i take this into account..forgive and forget...

Regardless, on this Hari Raya, saya..Cik Aish would like to wish everyone Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir batin! Forgiveness for my wrongdoings and words which are uttered accidentally..  

p/s: cayang, saya bukan seorang yang sempurna di mata orang lain. tapi saya rasa bahagia teramat sekiranya boleh menjadi seorang yang sempurna di mata awak. dan saya akan cuba sedaya upaya saya untuk menjaga hubungan kita hingga ke suatu masa kita disatukan.   

p/s/s: for the haters..selamat hari raya..maaf zahir dan batin..i wish..God will bless u always dear.. 

P/s/s/s: sapa yang tinggal di Seremban mahu pun sabah dan sarawak, datanglah beraya dirumah aku. walaupun korang takkan dapat duit raya dari aku, tapi aku akan cuba untuk bagi senyuman paling manis untuk korang. hahahaha. bye.  
Previous
Next Post »

34 komen

Write komen
arituarini
AUTHOR
August 24, 2011 at 10:31 PM delete

seremban taman mana? bleh jugak sy dtg nanti..kih kih kih.. tp tk de duit raya la plak..kih kih kih

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 24, 2011 at 10:38 PM delete

cik aish..selamat hari raya tau..o-0 ok..lalallal..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
August 24, 2011 at 10:40 PM delete

selamat hari raya cik aish!

nak ucap tu je. :)

I think should have p/s/s/s/s for Johorian like me. hahaha. :D

Reply
avatar
August 24, 2011 at 10:47 PM delete

kahkahkah......part 3 dgn 4 tu,best r.....hahaha..nk sarung cincin dgn lari2 anak tu....lawak2...haha..slmt ari raya

Reply
avatar
Hazirah Hamid
AUTHOR
August 24, 2011 at 11:14 PM delete

seremban dekat mana cik aish?

Reply
avatar
siti ika
AUTHOR
August 24, 2011 at 11:15 PM delete

err.. ko mcm da demok sikit la.. bahagia la katakan.. kekekeke...

Reply
avatar
August 24, 2011 at 11:25 PM delete

selamat hari raya maaf zahir dan batin..^____^

Reply
avatar
Cik RoSs
AUTHOR
August 24, 2011 at 11:27 PM delete

selamat hari raya!!!

Maaf zahir dan batin!!!

Semoga tak ketaq lutut masa jumpa bakal mak/pak mentua ye...( jangan pengsan sudaaaaa..ehehehe )

Reply
avatar
Mr.Superman
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:09 AM delete

nk dtg rmh! :) x minx duit raya pun..cuma nk claim duit myk dgn tol je.hahaha

p/s: aish,sy letak awk dlm bloglist 'skandal' bru best. ;)

Reply
avatar
iPai
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:43 AM delete

uhuhu .. apa lagi, kena laa buat open houz yg cik aish masak .. kitorg serbu .. uhuhhahaa

Reply
avatar
mizz_pua
AUTHOR
August 25, 2011 at 1:28 AM delete

selamat hari raya..ampun maaf ye..kalau izah ada follow tutorial,...thnx au...

Reply
avatar
AimiiiLove
AUTHOR
August 25, 2011 at 3:56 AM delete

selamat hari raye jugak,cik Aish :)

Reply
avatar
a.R
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:03 PM delete

eksited nak kan senyuman tu...wahahahahaha ~~ selamat2....

Reply
avatar
August 25, 2011 at 12:42 PM delete

hohoho..selamat hari raya aishh!!!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:52 PM delete

@ArulchelseA taman paroi jaya. hehehe..come come..raya apa nak malu..dtg je.haha

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:53 PM delete

@Mr.Thinker@Ali ooh org johor ye.hehehe..dah dekat dah tu

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:53 PM delete

@Jasmin Ibrahim hehe lari lari anak..takkan ada la kan.haha

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:53 PM delete

@Hazirah Hamid taman paroi jaya..area stadium paroi tu. come dtg rumah

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:54 PM delete

@siti ika hehe yeke..takla..aku menten la..hehehe..tu ilusi gamb je tu

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:54 PM delete

@Cik RoSs ahaks..alhamdulillah, dah jumpa family dia beberapa kali..ok..hehe sportinggg

Reply
avatar
najihahfara
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:55 PM delete

slamat hari raye cik aish :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:55 PM delete

@Iz.Eusof (Abg Stalker) pergh nak claim tu yg tak tahan tu..hahaha..satu sen untuk satu kilometer ok?

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:55 PM delete

@iPaihehe boleh no masalah..ckp je nak mkn apa..aish call delivery

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:56 PM delete

@mizz_pua hehe thanks izah..selamat hari raya!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:56 PM delete

@Miss A selamat hari raya miis A :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 25, 2011 at 12:56 PM delete

@Cik Muda Sae ahaha poyo kan aish ni..tp ok la bg senyuman kan..bg duit raya nnt habis

Reply
avatar
Tea Dno
AUTHOR
August 26, 2011 at 4:20 PM delete

errr....... nak duit raya jugak!! grrr..

Reply
avatar
Tea Dno
AUTHOR
August 26, 2011 at 4:21 PM delete

selamat hari raya cik aish.. :)

Reply
avatar
Tea Dno
AUTHOR
August 26, 2011 at 4:21 PM delete

haters tu lantak pi je.. :)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...