BESTNYA PAKAI BAJU SAMA KALER!

Salah salah..sepatutnya tajuk entry aku kali ni.."aku dipaksa pakai baju kaler sama!" hahaha. actually entry ni aku peram sejak hari ahad aritu. nak update tak larat so peram dulu kasi sebati baru publish..tara.. 

ahad haritu aku kena bangun pagi walaupun bukan kesukaan aku bangun pagi. well, ahad kan, kalau anda waras jangan bangun pagi. sila nikmati hari cuti anda. boleh? so aku kena bangun pagi sebab tengahri tu dah janji nak teman PP Epal pergi tournement bowling. 

"awak pergi la, boleh jadi pom pom girl saya" (boleh, sila belikan saya skirt..)

so aku pun sian kat mamat ni, takpelah aku temankan lah walaupun aku tahu dia memang takkan bagi aku main sebab aku tak pandai main. kalau aku masuk team dia, mesti team dia tewas pusingan pertama kedua dan seterusnya. tidak..aku tak rela. so aku teman jela dia dari pukul 12 sampai 4 petang. bajet tunang yang mendengar kata. wekk.

 "thanks awak sebab temankan saya, tu pasal saya menang nombor 3" eleh amik hati aku lattew.. well bagus la awak menang even tahun ni dapat nombor 3. saya bangga rasa macam nak pengsan pastu bangun balik pastu pengsan balik.



cinta memang boleh menjadi pembakar semangat.cinta juga kadang kadang tak ada logika. eh bajet lagu agnes pulak. . ok bye.


Previous
Next Post »

9 komen

Write komen
ezy.fia
AUTHOR
May 22, 2012 at 9:41 PM delete

sweet la 2 pkai baju same..
hikhik..
=)

Reply
avatar
May 22, 2012 at 10:37 PM delete

ok lah tu... comel comel je dua-dua...

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
May 22, 2012 at 10:40 PM delete

alalala..sweet je pakai baju sedondon gitu :)

Reply
avatar
mai meowmeow
AUTHOR
May 23, 2012 at 8:22 PM delete

baju sama . jealous . k bye .

hihi comel betul !

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
May 26, 2012 at 12:39 AM delete

@Ezy Chiaki hhuuuh..kene ugut ohhh ..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
May 26, 2012 at 12:40 AM delete

@laskar pelangi ehehe..sweet ? thanks..tp sweet sour gak kdg2 haks

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...