NEW STOCK PULAK!

Aku baru je lepas ambik stok baru minggu lepas. tapi baru tadi berjaya snap gambar and upload. malas aku nak tunggu esok esok baru upload, buat berat kepala je nak tunggu tunggu..*ala sebenarnya eksaited nak upload gambar tudung baru ni!* oh dem!

So tudung yang ada ni korang boleh lah tengok dekat AishElisBoutique ye.. And nak bagitahu, sementara nak raya ni baik korang beli yang cantik cantik sebab aku khuatir *ewah siap khuatir lagi* nanti dah bulan puasa stok cantik cantik dah takde. macam tibe tibe semua habis. kann? gitu. 


So kat sini aku bagi tunjuk sikit sikit je ah tapi kalau nak tengok semua aku update dekat AishElisBoutique je ye. Untuk tudung bawal printed mintak maaf la sebab stok dah habis. tapi jangan cedey cedey sebab aku baru lepas re-stock semalam. kekeke. pantas tak? 

ha tunggu apa lagi? masuk contest dapat 3helai tudung..jom join. klik sini!

Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
Riena Haiqal
AUTHOR
July 16, 2012 at 7:56 AM delete

tak sbar nak tengok.. terjah sekarang.. (^_^)

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...