SHOPPING DRESS

dulu aku jarang pakai dress. sebab aku tak berapa nak tinggi sangat. rasa macam makin katik je bila pakai dress. seyes member satu universiti dulu penah panggil aku katik. nasib baik aku ni penyabar. 

terus aku buat statement kasar kat dia. "biar katik jangan boroi macam kau." haha. ejek aku lagi. nak buat dorang sakit hati lagi, aku teriak kuat kuat.. "weh korang..perut lambang kebanggaan!" terus dorang serik nak panggil aku katik lagi. 

tu zaman universiti. hehe. 

sekarang ni aku rasa aku dah tinggi sikit. dah 158cm.  ketinggian ideal untuk pakai dress. ke? ntah aku pun tak tahu. aku tak peduli apa orang kata asalkan aku dapat pakai dress. muahaha. so untuk beli dress selalunya aku suka yang plain macam yang aku beli kat bawah ni. tak suka banyak corak. :)


thanks thepoplook.com kerana memenuhi kehendak hati aku yang suka dress ni. :)


Previous
Next Post »

4 komen

Write komen
Unknown
AUTHOR
September 3, 2012 at 8:24 AM delete

suke sgt ngn dress pop look......btw, blouse dier pun sgt la cntek :)

Reply
avatar
najihahfara
AUTHOR
September 3, 2012 at 9:51 PM delete

sesuai dengan si pemakainya

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...