GLOMOROUS NITE LA SANGAT KAN

Assalamualaikum. Kali ni nak update pasal dinner PKNS yang bertemakan Glomorous Night with Black, White and Purple. Disebabkan akak korang ni tak berapa nak rajin menghabiskan duit beli baju glemer2 semata2 untuk pakai satu malam je..kannn..so ni jela yang mampu aku pakai malam tu. 

yang ini cousin aku Dila. Nasib baik dia ada. sebab aku datang dari Seremban so aku sampai lambat la. Meja pun dah full. tak dapat nak duduk sekali dengan officemate sedepartment aku. jadinya, aku semeja la dengan cousin aku.


oo ye pp Epal pun ikut jugak. aku terpaksa la bawak sebab dia dah melalak2 nak ikut kan. haha. tak dapat nak noty2 malam tu cuci mata. hubby kat sebelah. cis. aku tak puas hati ni sebab gambar jadi kelam because of lighting yang romantik giler tu. pastu rasa macam nak ugut hubby belikan kamera Samsung Galaxy yang super best tu so mesti gambar cantik gilers kannn..


see..faktor lighting tau tak. apa korang ingat aku rajin sangat nak tukar tudung dari purple ke kelabu? ataupun korang ingat aku ni rajin sangat nak apply ilmu magik untuk tukar kaler tudung tu? atau pun korang ingat aku ni makan comot, dah tumpah sisa makananan kat tudung pastu rajin pulak aku bawak tudung spare tukar kat toilet? haha cerita merapu sume tu. huwa..penat aku beli tudung pepel, tapi dalam gambar jadi kelabu. fine. merajuk taknak g dinner lagi. eh? 

so tu jela dinner yang tak berapa nak glemer sangat. nak buat camne. akak korang ni low profile orangnye. hihi.. sangatttt! bye
Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
March 25, 2013 at 8:58 PM delete

tu la kalau ada dinner,tak tau nak pakai camne.nak beli baju glamer2,membazir plak,sebab bukannya boleh pakai selalu ^__^

Reply
avatar
Nik
AUTHOR
March 26, 2013 at 12:30 AM delete

cantik dah bagai gini. suka tgk

Reply
avatar
safurara
AUTHOR
March 27, 2013 at 1:58 PM delete

hee berseri2 cik aish kite ni lepas kawen eh.

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
March 28, 2013 at 2:53 PM delete

kikikiki kelakar2..mas sendiri pun pelik dah bertukar warna..hihihi

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
April 21, 2013 at 8:44 PM delete

pakai je baju wedding ari tu lain kali :P

Reply
avatar

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...