VIVIX BANTU PESAKIT KENCING MANIS DAN DARAH TINGGI

Alhamdulillah!!! Rasa happy tersangat sangat untuk customer ni. Dia risau dengan keadaan mak dia yang ada bacaan kencing manis dan darah tinggi yang agak kritikal jugak la. Dia nak cuba set shaklee iaitu Omega untuk darah tinggi, GLA dan B Complex untuk kencing manis. 

Tapi bila saya tanya dia keadaan mak dia dah tahap yang macam mana? Dia jawab dah masuk tahap kedua. Kira macam bahaya jugaklah kalau dibiarkan. Saya terus suggest dia ambil VIVIX. Sebab VIVIX ni paling berkesan insyallah..lagi lagi kalau dah nak sampai stage yang agak kritikal.

Dan ini adalah salah seorang customer yang memang saya pantau keadaan mak dia. Selalu tanya mak dia ok ke tak..Alhamdulillah. dengan izinNya..memang berkesan vivix pada pesakit kencing manis dan darah tinggi. Terharuuuu sangat sebab dapat jugak bantu ringankan beban orang lain..

 

Untuk pembelian sebotol VIVIX boleh klik sini untuk order. Tapi bulan Julai adalah bulan promosi VIVIX, berminat nak harga yang jauh lebih murah dari biasa, whatsap saya 0126716961 sebab saya akan beri konsultasi percuma untuk korang :)
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...