RESEPI BUAT STRAWBERRY LEMONADE SHAKE YANG SEDAP

Assalamualaikum

Harini teringin nak google resepi baru untuk try weekend nanti. Tekak ni tercari cari sesuatu yang fresh dan sedap. Sesuatu yang berasaskan buah buahan. Cari punya cari, nah! Jumpa resepi Strawberry Lemonade Shake. Bahan bahan dia senang je. Nampak pun sedap! Paling penting, resepi ni memang sihat. 

Nah, aku nak share dengan korang resepi Strawberry Lemonade Shake! Jom try!


Senang je kan? Salah satu bahan dalam resepi ni adalah dengan menggunakan tepung protein ESP. Sebab tu aku kata resepi ni sihat. Sebab aku plan nak minum waktu malam. Aku taknak ambik nasi 6 jam sebelum tidur. Macam tips burnt your calory while sleeping (KLIK SINI), kata, kalau nak diet, elakkan makan nasi sebelum tidur sebab nasi tu sumber karbohidrat. Jadi pilihlah protein sebagai pengganti karbohidrat. Sebab tu aku plan nak buat minuman ni dan minum malam malam nanti. Bestnya! 



Tara! Sumbat je sumua dalam blender! Zasss..siap! Hias la sikit dengan srawbery sebijik dua. Nampak menyelerakan sangat. Dah ala ala ice blender strawbery! Cuba lah :) Oh ye. Mana nak beli ESP tru ye? Boleh dapatkan ESP tu melalui button PINK ni ye. Click untuk tahu lebih details


Klik untuk beli ESP
http://getmedean.blogspot.com/2015/06/pembelian-supplemen-shaklee-melalui-4.html


Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...