SIAPA MAK SHAKLEE SAYA

Lepas beberapa tahun berlalu, last jumpa masa buat diploma dekat UiTM Melaka batch 2004, terus tak jumpa sampaiiii dia daftarkan saya sebagai distributor Shaklee. Hehe. Zana Adieyza merupakan mak shaklee saya yang tolong saya daftar sebagai ahli. Dulu zaman univerisiti, duduk bilik depan depan je. Mandi pun dekat toilet yang sama! Baca Yasin pun dekat level asrama yang sama! Sekarang dia la upline shaklee saya. hehe

Lepas beberapa tahun tak jumpa, bila dah daftar jadi ahli bawah dia, kitorang jumpa kat Alamanda. Haha. Malu pulak rasa bila dah lama tak jumpa. Alhamdulillah sebab mak shaklee duduk area Putrajaya. Kita pulak kerja dekat bangi, dan duduk Seremban. Dekat je. Pernah je saya ambik stok dari dia kalau tak berpeluang nak order online. Pernah jugak saya datang rumah dia belajar buat blog sama sama. Pernah jugak dia datang rumah saya masa Hari Raya.
.
.
Shaklee menghubungkan balik hubungan yang lama terpisah. Cewah. Dan Shaklee jugak yang menemukan kitorang jadi anak beranak shaklee. Sekarang walaupun dah jarang jumpa, saya tetap ada dalam support group My Miracle Club, kitorang berhubung dalam wasap je. Tak jadi masalah pun. Bagi saya, kalau mak shaklee jauh ke dekat ke, jumpa ke tak ke, biz ni tetap akan wujudkan satu semangat dan ikatan kekeluargaan. Kitorang support each other la bak kata orang.

Moment paling best bila mak dengan anak sama sama naik pentas National Conference tahun 2014 dulu. Yela nak naik pentas sama sama ambik ijazah tak dapat sebab lain lain course kan. So naik la pentas Shaklee sama sama. Sweet kan kami? hehehe

#tsunamishaklee
#amazingseventeen
#liveamazing
#shakleeseremban

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...