DAH TAHU CARA MACAM MANA NAK HILANGKAN BATUK BERKAHAK ANAK?

DAH TAHU CARA MACAM MANA NAK HILANGKAN BATUK BERKAHAK ANAK?


Saya Puan Najihah bt. Abdul Mutalib, ibu kepada 6 orang cahayamata 3 lelaki dan 3 perempuan. Kali ini saya ingin kongsikan dengan anda semua tentang kebaikan vitamin Shaklee yang banyak memberi effect kepada kehidupan dan memperbaiki kesihatan anak-anak saya. Sebagai seorang ibu pastinya akan merasa gusar sekiranya anak-anak sering jatuh sakit dan asyik ke klinik kan? Demikianlah yang terjadi dengan saya suatu ketika dahulu. 


Bila anak ramai ni, apa yang paling membimbangkan ialah jika salah seorang daripada anak-anak kita jatuh sakit. Selalunya lepas seorang..seorang lagi akan ‘berjangkit’. Dan bila dah sakit tu, asyik je ke klinik kalau tak pun pasti akan ke farmasi untuk membeli ubat. Dahulu, salah seorang anak kembar saya iaitu Nurul Husna selalu sangat mengalami batuk berkahak, bahkan bila sampai satu tahap hingga membawa kepada penat. 


Suatu ketika dulu, Husna sering juga dibawa berjumpa pakar kanak-kanak dan terpaksa menggunakan ‘neb’ untuk redakan ‘penat’ yang beliau hadapi. Jika batuk menyerang terutama ketika cuaca sejuk dan malam hari, batuknya sampai tak henti-henti. Runsing saya dibuatnya.


Pada penghujung tahun 2012, saya mula kenal dengan suplimen Shaklee. Asalnya saya membeli vitamin-vitamin Shaklee untuk kegunaan diri sendiri sahaja. Tetapi setelah saya merasai sendiri kesan positif selepas mengamalkan vitamin-vitamin Shaklee ini, saya mengambil keputusan untuk memberikannya kepada anak-anak saya pula.


Saya mendapat maklumat bahawa Omega Guard Shaklee dapat mengurang batuk dan kahak seperti yang dialami oleh anak saya. Jadi sejak awal tahun 2013 saya mula memberikan Omega Guard kepada anak-anak saya terutamanya Nurul Husna. Selain itu, saya juga memberikan Meal Shakes dan Chewable Vita-C kepada mereka.


Alhamdulillah, setelah beberapa lama mengamalkan Omega Guard Shaklee batuk berkahak yang dialami oleh Husna semakin pulih dan apa yang amat menggembirakan saya, sejak 2 tahun kebelakangan ini, Husna tidak pernah langsung berjumpa Dr disebabkan batuk atau penat sebagaimana dahulu.


Untuk pengetahuan anda semua, Omega Guard atau minyak ikan juga dapat membantu perkembangan otak anak-anak kita disamping dapat meningkatkan sistem imun tubuh anak-anak. Prestasi pembelajaran Husna sangat baik dan beliau juga amat aktif dalam pelbagai aktiviti ko-kurikulum dan mewakili sekolahnya dalam bermacam aktiviti. 


Kini anak kelima saya iaitu Nurul Hanis adalah penggemar Omega Guard juga. Dan apa yang saya lihat, perkembangan dan kepetahan Hanis amat mengagumkan saya. Sebagai sebuah keluarga yang ‘besar’, tahap kesihatan anak-anak amat saya pentingkan. Alhamdulillah..dengan izin Allah sejak kenal Shaklee, saya melihat dan merasakan tahap jatuh sakit anak-anak saya makin kurang. 


Saya ingin sangat kongsikan kepada para ibubapa sekelian tentang‪#‎shakleeeffect‬ yang telah kami sekeluarga alami. Sebagai manusia kita sekadar berusaha untuk memberikan yang terbaik, selebihnya kita serahkan pada Allah SWT. Terima kasih Allah, terima kasih Shaklee! Sekian.

Minyak ikan tulen berkepekatan tinggi

OmegaGuardTM membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 gred farmaseutikal yang asli dan tulen.
Minyak Ikan
OmegaGuardTM membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 yang terdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Satu sajian OmegaGuard membekalkan 990mg asid lemak omega-3.
Gred Farmaseutikal yang Tulen
OmegaGuardTM dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3 dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang sering mencemari pelbagai spesis ikan.


CARA PEMBELIAN OMEGA GUARD UNTUK ANAK BATUK BERKAHAK


CARA 1
Anda boleh terus klik ke OMEGA GUARD ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan

CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

IsmaLyeza
ig @shakleebyisma
Email: shakleebyisma@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...