LELAKI NI MULA TURUN BERAT BADAN BILA DAH MULA BERDETOKS!

LELAKI NI MULA TURUN BERAT BADAN BILA DAH MULA BERDETOKS! 

8 KEBAIKAN DETOKS



Pada tahun 2011, saya mengalami sakit yang paling dasyat hingga saya tak boleh berdiri dan telah menjalani surgery untuk masalah backpain saya ni. Doktor nasihatkan saya untuk buat fisio dan juga turunkan berat badan.


Akhir-akhir ini saya telah mengalami masalah backpain lagi disebabkan berat badan yang semakin meningkat. Sakit sehingga saya rasa seperti mahu terduduk. Melihatkan ini, isteri saya cadangkan saya untuk turunkan berat badan. Berat saya untuk beberapa tahun kebelakangan ini tidak pernah kurang dari 85kg.



Isteri saya sarankan saya untuk buat Detox Shaklee dulu untuk singkirkan toksin supaya proses penurunan berat badan lebih lancar. Setelah melihat Mealplan, saya bersetuju untuk buat Detox Shaklee untuk 7 hari ini. Isteri menyediakan menu mengikut plan dan saya ambil Set Vitamin Detox Shaklee seperti yang disarankan oleh pakar nutrisi Shaklee.


Alhamdulillah ada penurunan berat badan sebanyak 5.9kg. Saya gembira kerana sudah lama berat badan saya tak turun. InsyaAllah saya akan maintain ikut Mealplan hari ke 7 untuk turunkan lebih banyak berat badan.


Saya harap dengan penurunan berat badan ini dapat mengurangkan masalah backpain saya ni.




CARA PEMBELIAN SET DETOKS


CARA 1


Anda boleh terus klik ke SET DETOKS ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan


CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.



IsmaLyeza
ig @shakleebyisma
Email: shakleebyisma@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...