HATI HATI MEMILIH PRODUK SKINCARE

Dulu kalau beli produk skincare main hentam kromo je asal packaging cantik je terus beli..sekarang?


Sekarang tak lagi. Lepas kenal Shaklee, sentiasa hati hati sebelum pilih sesuatu produk lagi lagi skincare. Kalau boleh nak check belakang botol tu dan pastikan tak ada :

TIADA Bahan Tiruan
TIADA Perisa Tiruan
TIADA Pemanis Tiruan
TIADA Pengawet Tiruan
TIADA Pewarna
TIADA MSG
TIADA Lemak Trans
TIADA Bahan Kimia
TIADA Paraben
TIADA Bisfenol-A
TIADA Dakwat Toksik
TIADA Peluntur Klorin
TIADA Formaldehid
TIADA Natrium Hidroksida

Sebab tu kalau melibatkan skincare, saya guna Nutriwhite Shaklee sebab dia takde semua bahan terlarang yang saya sebut tu.
Keselamatan dan standard Shaklee tiada tandingannya bagi memastikan produk mereka Always Safe.

Mana taknya Shaklee dah melaburkan lebih $250 juta untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk.Nak lagi best, Shaklee dah menjalankan 350 ujian bagi setiap kandungan dan 100,000 ujian kualiti produk serta 23,000 ujian keaslian dan keselamatan setiap tahun.

Contoh macam Deep Foaming Cleanser Nutriwhite yang saya tengah guna sekarang, Saklee hanya memilih bahan semula jadi paling asli dan paling tulen dalam ramuan produk tu. Saya memang taknak cuba produk skincare lain tak kira la dia femes ke apa ke, sebab ni ikhtiar saya untuk ubah gaya hidup kepada yang lebih sihat dan selamat kerana produk shaklee tidak mengandungi sebarang bahan tiruan dan bahan kimia berbahaya yang terdapat dalam produk pesaing.

So kalau dulu mudah sangat tertarik dan terpengaruh dengan iklan iklan kunyah kunyah terus cantik, hisap hisap terus putih, sekarang sorry la. Sebab saya percaya, dalam dunia ni, takde jalan pintas nak cantik. Biar lambat asal selamat.

 #tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#landmarkstudy

IsMa Lyeza
#shakleeseremban
0126716961
Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...