SAYA NAK BAGI VITAMIN SIAPA NAK?

Kalaulah saya diberi peluang untuk beri setiap keluarga di Malaysia ni satu jenis produk shaklee, tahu tak saya nak bagi apa?


.
Saya akan bagi Vitalea. Ini kerana pada saya Vitalea membekalkan ke semua vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan. Jika ada yang kata multivitamin tak penting , itu pendapat yang silap. Vitalea membantu semua sel mendapat semua vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan. Dan tahukah kita Vitalea adalah supplemen yang berumur 100 tahun! Lamanya Vitalea wujud kat muka bumi ni.
.
.
Pernah lalui keletihan melampau? Rambut sentiasa gugur? Kuku penuh dengan bunga putih ? Tahukah kita badan dah bagi signal perlukan multivitamin? Even orang diabetes sendiri merasakan perbezaan dengan mengambil Vitalea Shaklee. Ia untuk mereka yang nak sihat!

Jadi untuk pastikan keluarga kita sihat, semua bermula dari pemakanan yang sihat. Ambillah Vitalea yang berusia 100 tahun ni walaupun kita sedang sihat. Kerana pengambilan multivitamin sangat penting ibarat memakai tali pinggang ketika memandu. Sediakan payung sebelum hujan ye! Jangan dah sakit baru makan supplemen. :)

Pesanan ikhlas untuk semua keluarga sihat di Malaysia!
#tsunamishaklee
#amazingseventeen
#tasktsunamiisma

Previous
Next Post »

Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini ConversionConversion EmoticonEmoticon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...